[I18NGR] Μετάφραση του adept (kubuntu)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue Apr 25 17:17:12 EEST 2006

Καλησπέρα σε όλους

Μόλις ολοκλήρωσα (σχεδόν) τη μετάφραση του adept, και επειδή δεν το έχω
εγκατεστημένο - έχω ακόμα suse - θα ήθελα τη βοήθειά σας. Παρόλα αυτά έχω
δοκιμάσει ήδη το 5.10 breezy και το έχω δει στην πράξη.

Όποιος ενδιαφέρεται να βοηθήσει, μπορεί να κατεβάσει αυτό:
http://users.otenet.gr/~geosp/adept-25-04-06.tgz

Το αρχείο περιέχει τα σχετικά αρχεία po, και τα αντίστοιχα mo. Αυτά τα
τελευταία, θα πρέπει απλώς να αντιγραφούν
στο /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES (νομίζω ότι το KDE στο kubuntu βρίσκεται
στο /usr)

Όποιες διορθώσεις, παρατηρήσεις είναι ευπρόσδεκτες

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».