Attitude problem

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Mon Apr 10 17:41:00 EEST 2006

Chameleon wrote:
> Ti ennoeis arnhtikos? Mporeis na mhn eisai arnhtikos otan egka8istwntas to Linux (to OpenSuSE 10.0 sygkekrimena) na mhn mporeis na mpeis KAI sto linux KAI sta Windows? Eythxws poy se auto to disko, pera apo ta Windows kai tis ry8miseis twn efarmogwn, den exw tipote allo a3iologo.

Askhsh gia to spiti:
- sthste to Linux se kainourio disko
- sthste ta Windows sto kapaki wste na mpainete taytoxrona se Windows
kai Linux
- efoson den ta katafernete, enhmerwste mas gia thn (arnhtikh?) apopsh
sas gia ta Windows

Kai gia na teleiwnoume: profanws kapoio bug paizei ston installer tou
Opensuse se sxesh me to configuration tou ypologisth sou. Try the DVD
(oxi ayto pou eftiakses me ta xerakia sou to kanoniko) h kapoia allh
dianomh h sthse mono to Linux sto disko ayto [opws kanoun ta
kataplhktika Windows btw].

> Mexri ekei pou eftase h egkatastash htan poly eyxrhsth. Epishs to KDE einai poly eyxrhsto. Oso gia thn consola, exei kapoies kataplhktikes entoles pou sta Windows eimai ypoxrewmenos na tis ylopoiw me PHP scripts.

Alh8eia poies entoles exei h konsola tou Linux gia tis opoies DEN se
kalyptei to X-Livecd h ta Unix utils [http://unxutils.sourceforge.net/]?

G.