LaTeX kai font substitution

sarantis at cnl.di.uoa.gr sarantis at cnl.di.uoa.gr
Mon Apr 10 11:36:08 EEST 2006

On Mon, Apr 10, 2006 at 01:52:55AM -0400, Tom Diamond wrote:
> [...]
> άλλο όμως μου αντικαθιστά τις γραμματοσειρές με Times-Roman.
> Ένα πραγματάκι που ίσως έχει σημασία είναι το ότι την πρώτη φορά που
> δοκίμασα κάτι στο προβληματικό μηχάνημα, είχα κάνει μια πατάτα με το
> updmap και δεν μπόρεσε να φτιάξει τα απαραίτητα bitmap fonts (οπότε σε
> αυτή τη φάση το substitution είναι λογικό, όπως και έγινε). Στη συνέχει
> διόρθωσα το πρόβλημα με το updmap, τέσταρα ότι μπορεί να φτιάξει bitmaps
> για τις kerkis αλλά το dvips συνεχίζει να μου αντικαθιστά τις
> γραμματοσειρές;
> Έχει κάποιου είδους cache και διαβάζει από εκει;;;;

Στο tetex-3.0 αλλάξανε τις τοποθεσίες των configuration αρχείων και τα
εκτελέσιμα για το updmap.  Δηλαδή εκεί που ήταν updmap, θα πρέπει να
γραφεί updmap-sys, το updmap γράφει στο $ΗΟΜΕ/.texmf-confgi, ενώ το
updmap-sys γράφει στο /usr/share/texmf-config και κάποιες άλλες τέτοιες
πατάτες (σε ό,τι αφορά το backward compatibility).

(man updmap, man texconfig)

Οι οδηγίες εγκατάστασης των γραμματοσειρών kerkis στο site δεν ισχύουν
για την έκδοση 3 του tetex.

(Αν χρησιμοποιείς fedora, υπάρχει έτοιμο πακέτο των γραμματοσειρών kerkis
tetex-font-kerkis.)

> Ή το πρόβλημα είναι πριν το dvips, όταν κάνω compile το αρχείο;

Δες το .dvi με xdvi πριν το κάνεις postscript.

-- Sarantis