LaTeX kai font substitution

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Apr 10 23:52:23 EEST 2006

sarantis at cnl.di.uoa.gr wrote:

> Στο tetex-3.0 αλλάξανε τις τοποθεσίες των configuration αρχείων και τα
> εκτελέσιμα για το updmap.  Δηλαδή εκεί που ήταν updmap, θα πρέπει να
> γραφεί updmap-sys, το updmap γράφει στο $ΗΟΜΕ/.texmf-confgi, ενώ το
> updmap-sys γράφει στο /usr/share/texmf-config και κάποιες άλλες τέτοιες
> πατάτες (σε ό,τι αφορά το backward compatibility).
>
> (man updmap, man texconfig)
>
> Οι οδηγίες εγκατάστασης των γραμματοσειρών kerkis στο site δεν ισχύουν
> για την έκδοση 3 του tetex.

Ναι, αυτό το διαπίστωσα και έκανα τις μικροαλλαγές (κυρίως στην
τοποθεσία των αρχείων των γραμματοσειρών). Δε νομίζω να είναι εκεί το
πρόβλημά μου... αφού στο άλλο μηχάνημα δουλεύουν όλα μια χαρα... ίδια
έκδοση tetex έχω και εκει.... Γκρρρρρρ

Λεπόν, καινούρια δεδομένα: το πρόβλημα υπάρχει όταν κάνω include _και_
το kmath. Αν κάνω σκέτο \includepackage{kerkis} όλα είναι ΟΚ. Μόλις βάλω
και το kmath όλα γίνονται Times-Roman :-o
Το πρόβλημα υπάρχει και στο dvi (το άνοιξα με xdvi). Το θέμα είναι ότι
δε βλέπω κάποιου είδους warnings που να σχετίζονται με το kmath στο
output....
Τεσπα.... τι να πω.... στη χειρότερη αρκούμαι στο kerkis σκέτο χωρίς το
kmath...

> (Αν χρησιμοποιείς fedora, υπάρχει έτοιμο πακέτο των γραμματοσειρών kerkis
> tetex-font-kerkis.)

Μπααααα... SuSE

> Δες το .dvi με xdvi πριν το κάνεις postscript.
>
> -- Sarantis

Tom.