LaTeX kai font substitution

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Apr 10 08:52:55 EEST 2006

Χαιρετώ,

Έχω δυο κομπιουτέρια στα οποία έχω εγκαταστήσει τις kerkis
γραμματοσειρές (και στα δύο).
Δοκιμάζοντας ένα απλό αρχείο: στο ένα σύστημα φαίνεται κανονικά. Στο
άλλο όμως μου αντικαθιστά τις γραμματοσειρές με Times-Roman.
Ένα πραγματάκι που ίσως έχει σημασία είναι το ότι την πρώτη φορά που
δοκίμασα κάτι στο προβληματικό μηχάνημα, είχα κάνει μια πατάτα με το
updmap και δεν μπόρεσε να φτιάξει τα απαραίτητα bitmap fonts (οπότε σε
αυτή τη φάση το substitution είναι λογικό, όπως και έγινε). Στη συνέχει
διόρθωσα το πρόβλημα με το updmap, τέσταρα ότι μπορεί να φτιάξει bitmaps
για τις kerkis αλλά το dvips συνεχίζει να μου αντικαθιστά τις
γραμματοσειρές;
Έχει κάποιου είδους cache και διαβάζει από εκει;;;;
Ή το πρόβλημα είναι πριν το dvips, όταν κάνω compile το αρχείο;

Tnx,

Tom.