plain-text emails in Thunderbird

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Sep 30 13:43:21 EEST 2005

DJ Art wrote:

>Να μην θέλεις να γυρίζεις σε html. Βάλτο να στέλνεις παντού σε plain
>text.
>
>Γιατί να θέλεις να στέλνεις html body στα mails ? Τί παραπάνω
>κερδίζεις ?

να σου πω την αλήθεια εγώ είμαι για πολλά πράγματα λάτρης της φόρμα.
Θεωρώ ότι δεν αρκεί το μήνυμα να είναι σαφές αλλά θα πρέπει να είναι και
όμορφο ή ευπεπτό ή καλοσχηματισμένο ... ή όπως θέλεις πες το*. Ίσως να
έχω κάποια μικρή ή μεγάλη αδυναμία σε κάποιο κέντρο του εγκεφάλου που
αφομοιώνει οπτικές πληροφορίες αλλά δώξα το θεώ την ίδια αδυναμία την
έχει σίγουρα πολύς κόσμος και μάλιστα και στον χώρο των υπολογιστών και
του προγραμματισμού. Αρκεί να σκεφτείς ότι ακόμα και ο σπαρτιατικός UI
vi κάνει syntax highlighting! Αντε τώρα πήσε με ότι μπορώ να έχω
ομορφιές και καλούδια όταν κάνω edit ένα σκριπτάκι 20 γραμμών στον vi
αλλά όχι στα emails που πέρνω και στέλνω.

Τώρα για να μην παρεξηγηθώ δεν υποστηρίζω ότι χωρίς html τι να το κάνεις
το email - μην τρελαθούμε κιόλας! Μια χαρά είναι το plain text για
χίλιες δυο δουλειές. Από την άλλη το ότι είναι μια χαρά για χίλιες δυο
δεν σημαίνει ότι είναι για όλες. Σωστά? (αν ακόμα έχετε αμφιβολίες πάρτε
ένα ψιλο-βαρύ αρχείο html περάστε το από sed για να αντικαταστήσετε όλα
τα enter και τα tab με ένα space και μετά να διώξετε όλα τα διπλά και
τριπλά spaces και ύστερα ανοίξτε το σε notepad και αρχίστε να δουλεύετε
για να κάνετε κανα δυο αλλαγίτσες ;-) )