plain-text emails in Thunderbird

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Fri Sep 30 12:54:06 EEST 2005

Καλησπέρα,

Αρχικό μήνυμα από  DJ Art <djart at linux.gr>:

> Να μην θέλεις να γυρίζεις σε html. Βάλτο να στέλνεις παντού σε plain
> text.
>
> Γιατί να θέλεις να στέλνεις html body στα mails ? Τί παραπάνω
> κερδίζεις ?

Να μεταφέρει σωστά το τραπεζικό σου λογαριασμό το HR στο SAP για να πληρωθείς
στο τέλος του μήνα, αν δεν το βάλεις με έντονα και κόκκινα μεγάλα γράμματα
δεν θα το δει.

Να έχεις το Company template στην υπογραφή σου για να μπορείς να στέλνεις μαιλ
σε πελάτες.

δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε πάντα αυτό που θέλουμε και το σωστό για
κάποιους.

Παύλος