plain-text emails in Thunderbird

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Sep 30 14:14:06 EEST 2005

On 2005-09-30 13:43, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:
> Αρκεί να σκεφτείς ότι ακόμα και ο σπαρτιατικός UI vi κάνει syntax
> highlighting!

False.  Για το VIM λες μάλλον.  Αυτός όμως *ΔΕΝ* είναι ο σπαρτιάτικος
vi.  Ο σπαρτιάτικος vi είναι αυτός που έχει στο Core OS το Solaris,
τον οποίο έχει γράψει ο Κύριος VI Αυτοπροσώπως.  Οι άλλοι είναι
απομιμήσεις.

> Αντε τώρα πήσε με ότι μπορώ να έχω ομορφιές και καλούδια όταν κάνω
> edit ένα σκριπτάκι 20 γραμμών στον vi αλλά όχι στα emails που πέρνω
> και στέλνω.

Επίσης ελαφρώς false.  Κανείς βλαμμένος HTML-based editor δεν έχει
καταφέρει ως σήμερα να κάνει 100% σωστά quote τα email, να πετύχει το
wrapping όταν του ζητηθεί και να μην κάνει ΚΑΝΕΝΑ είδος wrapping ή
μορφοποίησης όταν ΔΕΝ του ζητηθεί.

Όλες αυτές οι αηδιαστικές λατέρνες χρωμάτων, οι οποίες πιστεύουν ότι
επειδή ανακάλυψαν την HTML μπορούν να κατακτήσουν το σύμπαν, δεν
πιάνουν *μια* μπροστά στην χλιδάτη λιτότητα του vim ή την εξεζητημένη
υπερβολή του Emacs :P

> Τώρα για να μην παρεξηγηθώ δεν υποστηρίζω ότι χωρίς html τι να το
> κάνεις το email - μην τρελαθούμε κιόλας! Μια χαρά είναι το plain
> text για χίλιες δυο δουλειές. Από την άλλη το ότι είναι μια χαρά για
> χίλιες δυο δεν σημαίνει ότι είναι για όλες. Σωστά? (αν ακόμα έχετε
> αμφιβολίες πάρτε ένα ψιλο-βαρύ αρχείο html περάστε το από sed για
> να αντικαταστήσετε όλα τα enter και τα tab με ένα space και μετά
> να διώξετε όλα τα διπλά και τριπλά spaces και ύστερα ανοίξτε το σε
> notepad και αρχίστε να δουλεύετε για να κάνετε κανα δυο αλλαγίτσες
> ;-) )

Ανοίγεις ένα HTML αρχείο με τον Emacs... ύστερα γράφεις:

	M-<
	M-x replace-regexp RET
	    \1 SPACE SPACE \2 RET
	M-<
	M->
	C-u M-|
	tidy -indent -wrap 78 -asxml RET

Αν το θες και σε vim(1)-γλώσσα, υπάρχει και σε τέτοια μορφή.

Το ότι ένας editor έχει κουμπάκια και χρώματα δεν λέει τίποτα.
Απολύτως τίποτα...