gnome nautilus περιεργα

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Sep 29 17:48:58 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

>Ναι η γραμμή εντολής (και δη to bash) είναι πάρα πολύ ισχυρή interface. Δεν ήθελα να πω ότι δεν γίνεται το task από την γραμμή εντολής.  Δεν
>νομίζω όμως ότι το παραπάνω σκριπτάκι είναι βολικότερο από ένα dired buffer στον Εμαξ.  Τι γίνεται πχ αν δεις ένα αρχείο που δεν είσαι
>σίγουρος αν θέλεις να το αλλάξεις ή όχι;  Στο dired απλά το ανοίγεις και βλέπεις.

Εχμ ... πατάω Alt+2 στο gnome terminal (ή C+A, 2 στο screen) και κάνω
ένα more/less?

ΟΚ, ξεφεύγουμε. Ο καθένας όπως τον βολεύει :)

>Επίσης αν το renaming είναι λίγο πιο περίπλοκο, να αλλάξεις την κατάληξη πχ και όχι απλά να προσθέσεις κάτι, το σκριπτάκι θα γίνει πιο περίπλοκο αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα λάθους και τον debugging χρόνο (για μας τους κοινούς θνητούς μιλάω που δεν απαγγέλουμε τις options του find για πρωϊνή  γυμναστική!).

Ενώ το να κάνεις 15 επαναλήψεις στο πληκτρολόγιο των default shortcuts
του emacs είναι πολύ καλύτερη πρωινή γυμναστική, ε; :-P

Βασικά αν η περιπλοκότητα αυξηθεί λίγο περισσότερο από ότι θέλω, μάλλον
θα το γυρίσω σε perl ;-)

Υ.Γ. Ενδιαφέρον tip για πρωινή γυμναστική. Ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί :-P

G.

--
[*] Χωρίς υποτιμητική διάθεση, πραγματικά ο emacs μπορεί να κάνει τα πάντα