gnome nautilus περιεργα

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Thu Sep 29 17:33:04 EEST 2005

On Thu, Sep 29, 2005 at 04:54:54PM +0300, Giannis Beredimas wrote:

> εχμ ...
>
>    # for file in `find . -maxdepth 1 -iname '*.txt'`; do echo -n "Move
>    $file? "; read test; if [ $test ==  "y" ]; then mv $file $file.old;
>    fi; done;

Η απλότητα προσωποποιημένη :ο).

Με άλλα λόγια επιλέξατε την επιλογή:

Ναι η γραμμή εντολής (και δη to bash) είναι πάρα πολύ ισχυρή interface.
Δεν ήθελα να πω ότι δεν γίνεται το task από την γραμμή εντολής.  Δεν
νομίζω όμως ότι το παραπάνω σκριπτάκι είναι βολικότερο από ένα dired
buffer στον Εμαξ.  Τι γίνεται πχ αν δεις ένα αρχείο που δεν είσαι
σίγουρος αν θέλεις να το αλλάξεις ή όχι;  Στο dired απλά το ανοίγεις
και βλέπεις.  Ναι ξέρω, μπορείς να βάλεις και άλλο ένα τεστ στο
σκριπτάκι σου, αλλά το θέμα είναι ότι μπορεί να μην το σκεφτείς από
την αρχή αλλά να το συνειδητοποιήσεις μόνο καθώς το βλέπεις ότι δεν
θυμάσαι το περιεχόμενό του.  Επίσης αν το renaming είναι λίγο πιο
περίπλοκο, να αλλάξεις την κατάληξη πχ και όχι απλά να προσθέσεις
κάτι, το σκριπτάκι θα γίνει πιο περίπλοκο αυξάνοντας έτσι την
πιθανότητα λάθους και τον debugging χρόνο (για μας τους κοινούς
θνητούς μιλάω που δεν απαγγέλουμε τις options του find για πρωϊνή
γυμναστική!).

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so