gnome nautilus περιεργα

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Thu Sep 29 20:49:02 EEST 2005

On Thu, Sep 29, 2005 at 05:48:58PM +0300, Giannis Beredimas wrote:

> [...]

Αυτό για κομπλιμέντο πήγαινε αλλά τεσπα.

> Ενώ το να κάνεις 15 επαναλήψεις στο πληκτρολόγιο των default shortcuts
> του emacs είναι πολύ καλύτερη πρωινή γυμναστική, ε; :-P

Δεν πρόκειται να κάνω 15 επαναλήψεις.
Είπαμε θα το επεξεργαστώ όπως επεξεργάζομαι οποιοδήποτε άλλο κείμενο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν θέλω θα ανοίξω το dired buffer και θα
το κάνω writtable (κτυπώντας r) και μετά θα δώσω την εντολή
"query-replace-regexp" (C-M-%) θα με ρωτήσει τι regexp θέλω να αντικαταστήσω
και με τι.  Θα του πω, θα ψάξει να βρει όλα τα occurences και θα με ρωτήσει
για το καθένα ξεχωριστά, αν θέλω λέω y, αν δεν θέλω λέω n. Στο τέλος χτυπάω
C-c C-c να σώσω τι αλλαγές. Εnd of story. Αν δεν με διαφέρει η επιβεβαίωση
δίνω την εντολή "replace-regexp" (F6 στο σύστημά μου) και αλλάζει όλες τις
occurences χωρίς να με ρωτά.

Αλλά το όλο θέμα δεν είναι να συγκρίνουμε τον Εμαξ με το bash.  Ο Εμαξ
μπορεί να λειτουργήσει σαν ιντερφέις στο bash (ή την perl).  Η
σύγκριση είναι πιο πολύ μεταξύ readline και Εμαξ.  Το dired ειναι ένα
απλό παράδειγμα.  Το παράδειγμά σου όταν γίνει πιο πολύπλοκο θα το
γράψεις κατά πάσα πιθανότητα σε κάποιο visual editor (εκτός κι αν
χρησιμοποιείς ed ή "cat >" :-P ).  Αν το γράψεις στον Εμαξ, τότε
μπορείς κατευθείαν να το στείλεις στο πρόγραμμα (bash, perl, python
...)  ολόκληρο, γραμμή-γραμμή ή κάποιο κομάτι του. Μπρορείς επίσης να
κανονίσεις να λαμβάνεις το output σε κάποιο ειδικό buffer ή στο buffer
που ήδη δουλεύεις.  Το «ιδανικότερο» interactive interface που έχω
υπόψιν μου είναι το *scratch* buffer αν έχεις υπόψιν σου.  Αν θέλεις
command line μπορείς να τοχεις και αυτό, απλά πες "M-x shell".  Ομως
γιατί να χρησιμοποιήσεις μονοδιάστατη ιντερφέις όταν υπάρχουν δύο
διαστάσεις στην οθόνη σου;

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so