[Off Topic] web development job - URGENT

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Thu Sep 15 18:28:46 EEST 2005

> Γιατί εκτίθεται ο σύλλογος, χωρίς να φέρει ευθύνη, αλλά αυτό μένει στην
> τελική. Και είναι μάλλον κοινή επιθυμία να το αποφύγουμε αυτό. Δεν
> πρέπει ο σύλλογος να αφήνει πικρή γεύση σε οποιουσδήποτε, είτε είναι
> εργοδότες, είτε είναι χρήστες, είτε είναι οτιδήποτε.

Na vgalw ligo ton kafro apo mesa mou, phra proagwgh apo kagkouros, kai
na sou kanw mia erwthsh, an vevaia den sou kanei kopo na apanthseis. To
gegonos as poume pws ena melos mias listas pou kata 90% apoteleitai apo
"mavrous", htoi developers kai admins, ekfrazei mia apopsh pou kata thn
krish orismenwn melwn einai enoxlhtikh ws pros thn "ergatia", esena den
se enoxlei? Proswpika den tassomai oute me th mia oute me thn allh
apopsh, alla shmeiologika mou kanei entypwsh. 6elw na pistevw pws o
sygkekrimenos ergodoths pou dhmosieyse thn agelia exei thn eyfia na
katalavei pws den einai olos o syllogos enantion tou alla orismena melh,
alla sto finale ki an to dei etsi esy giati akrivws pisteveis pws 6igei
to syllogo? Ta melh sou ergazomenoi an6rwpoi einai pou orismenoi apo
aytous aganakthsan, estw ki an einai meionothta 'h an telos pantwn mia
meionothta ekfrasthke. Giati prepei ayto na se enoxlei den katalavainw.
Eidika an skefteis pws ka6e treis kai ligo evagelizeste th filosofia tou
free software emena h stash sou mou akougetai ws krish taytothtas. 6a
mou peis vevaia listman eisai ki oxi o proedros tou Hellug.