[Off Topic] web development job - URGENT

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Sep 15 20:20:38 EEST 2005

On Thursday 15 September 2005 18:28, Costas Barakitis wrote:

> mia apopsh pou kata thn krish orismenwn melwn einai enoxlhtikh ws
> pros thn "ergatia", esena den se enoxlei?

Προσωπικά ή ως listman ? Ρητορική ερώτηση, φαντάζομαι βλέπεις που πάει η
ιστορία. Όταν επίκειται flame ή όταν η μια μεριά έχει αγανακτήσει, δεν
τάσσομαι ούτε με το ένα ούτε με το άλλο στρατόπεδο. Οπότε ναι, καλά
κάνεις και διακρίνεις κρίση ταυτότητας. Η κίτρινη κάρτα πάει προς
όλους, ισότητα δεν θέλετε ? :-P

Για αυτόν ακριβώς το λόγο υπάρχει το http://ads.hellug.gr, για να
προστατευτεί και η λίστα και οι εργοδότες και όλοι. Δες το καθαρά
διπλωματικά. Ακόμα και όταν υπάρχει διαφωνία με τον εργοδότη, τη θές
την αγγελία εκεί να τη βλέπεις, γιατί τρως ψωμί, έστω και μαύρο και
άσπρο και πολύσπορο. Αν γίνει πόλεμος εδώ μέσα, όμως, ο εργοδότης δεν
θα μας ξανακάνει τη χάρη και την τιμή να postάρει αγγελία, υπάρχουν κι
αλλού πορτοκαλιές ......

Δες το σαν ένα trade-off, ξέρεις εσύ από αυτά ;)

Επίσης, ναι, δεν θέλω να κάνετε πόλεμο εδώ μπροστά γιατί άμα μου
ξυπνήσετε το ΔΣ, μετά γκρινιάζουν και παίρνουν τηλέφωνα, στέλνουν mail,
συμπεριφέρονται σαν σε κατάσταση πανικού και μου χαλάνε τον ωραίο,
βασιλικό ύπνο :)

> 6elw na pistevw pws o sygkekrimenos ergodoths pou
> dhmosieyse thn agelia exei thn eyfia na katalavei pws den einai olos
> o syllogos enantion tou alla orismena melh, alla sto finale ki an to

Αν και θα το έβλεπα κάπως πιο αισιόδοξα (δεν είναι προσωπικά εναντίον
του κάποιος, αλλά είναι εναντίον στο σύστημα αυτό που επικρατεί στην
Ελλάδα), δεν παίζει ρόλο στη συγκεκριμένη περίπτωση αν υπάρχει η ευφυία
που λές.
Προσωπικά, πιστεύω πως αν δεν έβγαινε και κάποιος να τον υπερασπιστεί
έστω και λίγο, θα αποφάσιζε να μην ξανα-ασχοληθεί ποτέ με την LGU.

> dei etsi esy giati akrivws pisteveis pws 6igei to syllogo?

Διότι ο σύλλογος έχει μια εικόνα για την οποία παλεύει.
Η λίστα, ενώ θεωρητικά δεν θα έπρεπε να έχει σχέση με το σύλλογο,
πρακτικα επηρεάζει σε κάποιο ποσοστό την εικόνα του.
Εαν λοιπόν οι 9 στους 10 νέους subscribers της λίστας ξεγράφονται
αγανακτισμένοι χτυπώντας πίσω τους την πόρτα "αναθεματισμένοι Linuxάδες
της LGU", τότε με καίει, ναι.

> Ta melh
> sou ergazomenoi an6rwpoi einai pou orismenoi apo aytous aganakthsan,
> estw ki an einai meionothta 'h an telos pantwn mia meionothta
> ekfrasthke.

Σταμάτα να κάνεις το συνήγορο του διαβόλου μόνο και μόνο για να
αντιταχθείς με όλους.

> Giati prepei ayto na se enoxlei den katalavainw. Eidika

Καταρχάς το thread ξέφυγε off-topic, κατά δεύτερο πλησίασε στο στάδιο
του flame (όχι, εσύ είσαι άσχημη, όχι εσύ είσαι αντιφεμινιστής). Η
τελευταία παράμετρος είναι πως όταν δεν γνωρίζεις προσωπικά τον
εργοδότη, καλό είναι να μην του τη μπαίνεις και τόσο πολύ δημόσια και
απρόσωπα. Ε, νομίζω ήταν μια καλή στιγμή να επέμβω. Εξάλλου δεν μπορείς
να ισχυριστείς ότι δεν άφησα όλες τις πλευρές να μιλήσουν, ακόμα
συνεχίζει το thread και όχι, δεν το κόβω με το μαχαίρι ακριβώς για να
μη σου δώσω αυτή τη χαρά.

> an skefteis pws ka6e treis kai ligo evagelizeste th filosofia tou
> free software

 ... και φυσικά βγάζεις τον εαυτό σου απέξω .....
(ναι, ξέρουμε .... )

> emena h stash sou mou akougetai ws krish taytothtas. 6a
> mou peis vevaia listman eisai ki oxi o proedros tou Hellug.

Και ο πρόεδρος να ήμουνα, καλό θα ήτανε να μη βγώ δημόσια σε μια λίστα
να κάνω επίθεση σε μια αγγελία και έναν εργοδότη. Αν έχω κάτι να πώ,
μπορώ να το κάνω είτε κάτω από το τραπέζι, είτε επίσημα με δελτίο
τύπου.

Αν ήτανε να του σκάσω μολότωφ στο αυτοκίνητο, δεν θα έμπαινα στο σύλλογο
Ελλήνων Χρηστών και Φίλων Linux, οπότε μην προσπαθείς μάταια να με
χρωματίσεις σε αυτό το thread, έχεις ευκαιρία στα επόμενα :)

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves