[Off Topic] web development job - URGENT

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Sep 15 12:08:42 EEST 2005

On Thursday 15 September 2005 11:40, Giannis Papaioannou wrote:

> Giati na mhn stigmatizontai oi aggelies?

Γιατί εκτίθεται ο σύλλογος, χωρίς να φέρει ευθύνη, αλλά αυτό μένει στην
τελική. Και είναι μάλλον κοινή επιθυμία να το αποφύγουμε αυτό. Δεν
πρέπει ο σύλλογος να αφήνει πικρή γεύση σε οποιουσδήποτε, είτε είναι
εργοδότες, είτε είναι χρήστες, είτε είναι οτιδήποτε.

> An den yparxei kai ligh  kritikh

Το να γίνεται κριτική, δε σημαίνει κατ' ανάγκη πως πρέπει να γίνεται
ακριβώς κάτω από το 1ο post της αγγελίας ως reply. Δε χρειάζεται τo
search π.χ. για entelia στο google να επιστρέφει την αγγελία και αμέσως
μετά 10 βρισίδια. Για κάποιον που δεν ξέρει ούτε τί είναι η LGU, ούτε
τίποτα, δεν θα του σχηματίσει και την καλύτερη εντύπωση.

Μπορεί πάντα να δημιουργηθεί ένα νέο thread και να γίνει εκεί μέσα όση
κριτική θέλει, χωρίς να δείχνουμε (έστω κατά λάθος) πρόσωπα, άτομα και
εταιρίες, που μόλις 1 λεπτό πιο πριν postάρανε αγγελία.

> pws 8a katalaboun autoi pou tis grafoun oti grafoun mamakies?

Ειλικρινά, δε νομίζω ότι θα το καταλάβουν έτσι. Δεν ξέρω αν υπάρχει
άλλος τρόπος να την ακούνε χύμα, αλλά σίγουρα το flaming μαζί τους
(έχει αποδειχτεί πάρα πολλές στο παρελθόν) δεν φέρνει αποτελέσματα.

> Giati na mhn fainetai kapou to ti kanoun la8os oi 'IT managers'?

Ίσως ένα dedicated site να ήτανε καλύτερο για αυτό το σκοπό. Αλλά και
πάλι, δεν πρέπει να έχει χαρακτήρα "δήμιου" όπου όλοι πέφτουνε πάνω από
τους managers να τους φάνε, αλλά σε πολιτισμένο κλίμα να εκθέτει τη
μεριά των εργαζομένων και την επιχειρηματολογία. Αποφεύγοντας
νοοτροπίες του στυλ "α, manager είναι, άρα δεν έχει ιδέα τί του
γίνεται", γιατί έτσι πάλι δεν θα επιτευχθεί κάτι.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves