Πρόβλημα με ACPI στην εκκίνηση

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Sat Oct 29 23:49:34 EEST 2005

On Sat, 29 Oct 2005, Gerassimos Toumazatos wrote:

> Εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.
> Έχω ένα scsi μηχάνημα με AIC79xx  και είχα κάνει τουλάχιστον δέκα φορές
> compile τον kernel, αλλά μετά
> το μηχάνημα δεν εκκινούσε. Οπότε δέκα φορές επανεγκατέστησα το SUSE 9.3
> Διάβασα  ότι υπάρχει πρόβλημα με την συγκεκριμένη κάρτα, και τώρα δεν τολμώ
> να ξαναδοκιμάσω.
> Η επόμενη ερώτηση μου θα ήταν αυτή, πως μπορώ να ξεπεράσω το πρόβλημα αυτό.
>
> Πάντως το λειτουργικό φαίνεται να ξεκινά κανονικά (δεν έχω δίκτυο για να το
> δω), και ότι μόνο το
> [...]

Χμμ... δες από τα logs αν εντοπίζονται σωστά οι USB host controllers και
αν φορτώνονται τα ανάλογα modules. Δοκίμασε επίσης το pci=noacpi boot
parameter μήπως και το ACPI δεν αφήνει για κάποιο λόγο τον πυρήνα να δει
κάποια PCI devices. Επίσης δες τι ρυθμίσεις έχεις στο BIOS για το USB -
ειδικά αυτές για USB legacy devices - και παίξε λίγο μαζί τους. Πάντως θα
σου έκανε πολύ πιο εύκολη την όλη διαδικασία αν κάρφωνες ένα PS/2
πληκτρολόγιο για να μπορέσεις να τσεκάρεις ακριβώς τι παίζει...