Πρόβλημα με ACPI στην εκκίνηση

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Sat Oct 29 21:11:57 EEST 2005

On Sat, 29 Oct 2005, Gerassimos Toumazatos wrote:

> Παιδιά γειά σας,
> Έχω ένα πρόβλημα και όταν το μηχάνημα μου ξεκνάει με acpi, στο τέλος και
> αφού έχει ξεκινήσει δεν δουλεύει ούτε το πληκτρολόγιο, ούτε το ποντίκι.
> Φυσικά με παράμετρο acpi=off όλα δουλεύουν ρολόι.
> Καμμιά ιδέα;
> Ευχαριστώ

Χμμμ.. το αρχείο Documentation/kernel-parameters.txt από τα sources του
πυρήνα αναφέρει αρκετές παραμέτρους σχετικές με το ACPI, που σου
επιτρέπουν να αποφύγεις τη χρήση του για μια σειρά από εργασίες. Εγώ κατά
καιρούς έχω χρειαστεί τα acpi=noirq και pci=noacpi για να ξεπεραστούν
προβλήματα hardware detection, οπότε μπορείς να τα δοκιμάσεις. Δες ακόμα
μήπως απενεργοποιώντας κάποιο από τα ACPI modules λύνεται το πρόβλημα.
Επίσης είναι πιθανόν να χρειάζεσαι κάποιο updated/fixed DSDT table για το
μηχάνημά σου - θα πρέπει να το ψάξεις μόνος σου αυτό.

Πάντως από το mail σου λείπουν κάποια βασικά στοιχεία:

- τι μηχάνημα έχεις
- τι διανομή και ποια έκδοση του πυρήνα
- υπάρχουν ύποπτα μηνύματα στα logs; (dmesg - /var/log/messages)
- Λέγοντας "δεν δουλεύει ούτε το πληκτρολόγιο, ούτε το ποντίκι" εννοείς
ότι απλά δεν δουλεύουν τα input devices ? Ή ότι το μηχάνημα είναι εντελώς
κολλημένο (π.χ. απαντά στο δίκτυο;). Μήπως το πληκτρολόγιο και το ποντίκι
είναι USB;

Ίσως αν μας τα πεις αυτά να μπορέσει κάποιος να σε βοηθήσει πιο
συγκεκριμένα. Πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις το Google είναι συνήθως ο
(μόνος) φίλος σου...