windows directories me ellhnikous xarakthres

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Sat Oct 8 02:16:33 EEST 2005

On Sat, Oct 08, 2005 at 01:21:09AM +0300, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Εγώ Γιώργο έβλεπα ερωτηματικά με utf8=true (σε vfat) στο SuSE 9.3 οπότε το
> γύρισα στο παλιό καλό iocharset=iso8859-7 κι έπαιξε. Όμως η ταξινόμηση των
> αρχείων είναι για κλάματα: ελληνικά ονόματα αρχείων ανακατεμένα με αγγλικά
> στο ls και π.χ. "Δάντης" πριν από "Βόσσου". Αυτό δεν συνέβαινε παλιά όσο
> θυμάμαι. Τί μπορεί να φταίει;

Όπως είπε ο Γιώργος, πρέπει να φτιάξεις τα LANG, LC_CTYPE kai
LC_COLLATE στο περιβάλλον του shell σου:

% export LANG="C"
% export LC_COLLATE="ISO-8859-7"
% export LC_CTYPE="ISO-8859-7"

Επίσης μπορείς να προσθέσεις αυτές τις τρεις εντολές στο .bashrc (εάν
έχεις bash φυσικά) έτσι ώστε να μην χρειάζεται να τις γράφεις κάθε
φορά που θα ξεκινάς ένα καινούργιο shell.