windows directories me ellhnikous xarakthres

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Sat Oct 8 01:21:09 EEST 2005

On Friday 07 October 2005 13:43, Giorgos Keramidas wrote:
> Αν κάνεις mount το partition με σωστό codepage/charset *ΚΑΙ* φτιάξεις τα
> LANG, LC_CTYPE στο περιβάλλον σου, θα τα δεις μια χαρά.

Εγώ Γιώργο έβλεπα ερωτηματικά με utf8=true (σε vfat) στο SuSE 9.3 οπότε το
γύρισα στο παλιό καλό iocharset=iso8859-7 κι έπαιξε. Όμως η ταξινόμηση των
αρχείων είναι για κλάματα: ελληνικά ονόματα αρχείων ανακατεμένα με αγγλικά
στο ls και π.χ. "Δάντης" πριν από "Βόσσου". Αυτό δεν συνέβαινε παλιά όσο
θυμάμαι. Τί μπορεί να φταίει;