[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Fri Oct 7 11:23:58 EEST 2005

Costas Barakitis wrote:
> To aksioperiergo vevaia einai pws enw anagnwrizeis sta plaisia enos
> realismou o ka6enas na asxoleitai me ena politiko komma gia
> opoiadhpote idiotelh krithria epi6ymei, den anagnwrizeis to dikaiwma
> enos allou na pei ki ena ai sixtir.

kai o k. kranidiwths exei to dikaiwma na sou pei oti to ai sixtir sou
einai yperboliko kai oti mallon den 8es na paradexteis oti mia omada pou
proerxdetai apo ena politiko xwro ekane kati kalo.

> Ypoxrewsh tous einai.

Fysika einai ypoxrewsh tous, omws otan kanoun kati swsto prepei na tous
sygxairoume kai na tous epainoume, gia na 3eroun oti briskontai sto
swsto dromo. Oxi na tous katsadiazoume gia asteiothtes opws giati
steilate .doc kai oxi plain text (gia swsth antimetwpish des to
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html)

> "Emeis" gkriniaksame giati poly apla den mas arese mia dhmosieysh pou
>  evgaze prwth mourh ena komma. Den nomizw pws ekrine kaneis to giati
> ta paidia asxolountai e6elontika me to sykgkerimeno komma ki oxi me
> kapoio allo. Magkia tous kai kapelo tous.

Kai pws 8a dei3ei ena komma oti endiaferetai gia kati opws to open
source, h anonymia den exei 8esh sthn politikh.

> [...]
> o synaspismos, to kke, o karatzaferhs ki opoiosdhpote allos. Alla
> epeidh to arxises realistika to email mhn to allazeis ksafnika. Ayto
> pou 6a kanei to ka6e komma pou asxoleitai me to Ellak, einai pws 6a
> vgei ena prwi kai 6a pei ston poly kosmo pws emeis vrhkame tropo na
> meiwsoume ta kosth tou dhmosiou, na dhmiourghsoume 6eseis ergasias
> kai diafora alla tetoia. Otan dhladh to ypourgeio anaptykshs evale
> epikefalh tou tomea erevnas ton Nanopoulo to ekane epeidh o polys
> kosmos katalavainei thn enopoihmenh 6ewria twn pantwn?

Ana8ema kai an katalaba ti 8es na peis edw. Alla mallon kolaei me auto
pou akolou8ei.

> Apofasise an eisai realisths 'h oxi gia na exoun ki ena nohma ayta
> pou les. An eisai realisths kai zeis sthn Ellada tote einai akairo na
> les pws 6a dievryn6ei h xrhsh tou open source sto dhmosio, otan olo
> to dhmosio doulevei me mizes. An den eisai realisths tote 6a eprepe
> na se enoxlei pou ena komma pou molis prin ligo kairo pshfise yper
> twn patentwn logismikou sto Evrwkoinovoulio ksafnika anakalypse th
> xrhsimothta tou open source.

To problhma edw einai o realismos? Ti prospa8eis na peis? oti prepei na
dextoume oti mia zwh 8a isxyei to twrino xali? oti den exoume dikaiwma
na elpizoume se kati kalytero? oti den prepei na parotrinoume tous
politikous na dokimazoun kai na psaxnoun gia or8oteres lyseis?

> Magikh eikona einai ena komma eksousias na anazhtei tropous na
> meiwnei tis dapanes tou dhmosiou? Ypoxrewsh tous einai, katalave to.
> Den tous xrwstas tipota, oute prepei na noiw6eis evgnwmwn pou
> asxolountai me to

egw noiw8w eugnwmon pou katsan kai asxolh8hkan me thn metafrash, den
nomizw se kamia periptwsh oti htan ypoxrewsh tous.

> open source. Opws den ais6anontai evgnwmosynh oi gynaikes an avrio
> pshfistei enas nomos pou 6a xwnei isovia tous viastes. Ai sixtir

kai ti eugnwmosynh 8a es8anontai oi antres pou kathgorountai adika
(ekbiazontai) apo gynaikes gia se3oualikh parenoxlhsh. Mhn mpainoume se
asxeta 8emata, please.

> epitelous, prepei na leme ki eyxaristw epi monimou vasews otan oi
> malakes oi politikoi kanoun th douleia tous.

Se peirazei otan kapoios apopoihtai to open source kai mpla mpla mpla,
esy pou apopoihse ton arxaio ellhniko politismo kai thn sofia tou?
8ymase pou legan oi arxaioi sofoi na timwreis ton neo pou kanei kako kai
na epaineis auton pou kanei to swsto?

> Re megale den goustaroume ta politika kommata sto gamhmeno to
> Internet. Toso dyskolo einai na to katalaveis?

Diko sou einai to internet? poios se rwthse esena ti goustareis kai ti
oxi? (apantw me paromoio yfos me to diko sou)

> E tote afou den 6a edinan shmasia ti mas skotizeis ton erwta? Ekane
> mia omada tou PA.SO.K mia anakoinwsh kai orismenoi apo emas thn eidan
>  strava. Dikaiwma tous kai dikaiwma mas.

me ton idio tropo eidan kai kapoioi straba thn antidrash sou, h opoia
kata thn gnwmh tous (kai mou) den kanei kalo se tipota. proswpika krinw
pws an den eixe sxesh me kapoio komma den 8a yphrxe h idia antidrash
sthn lgu.

--
JHN