[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Oct 7 12:15:22 EEST 2005

> kai o k. kranidiwths exei to dikaiwma na sou pei oti to ai sixtir sou
> einai yperboliko kai oti mallon den 8es na paradexteis oti mia omada pou
> proerxdetai apo ena politiko xwro ekane kati kalo.

Pote kai pou akrivws eipa ayto to pragma?

> Fysika einai ypoxrewsh tous, omws otan kanoun kati swsto prepei na tous
> sygxairoume kai na tous epainoume, gia na 3eroun oti briskontai sto
> swsto dromo.

Gia kommata milame, oxi gia to dixrono anhpsio sou. Siga mhn tous
dwsoume kai mpanana otan kanoun kati swsto.

Oxi na tous katsadiazoume gia asteiothtes opws giati
> steilate .doc kai oxi plain text (gia swsth antimetwpish des to
> http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html)

Ayto htan ena apo ta deka pragmata pou eipe kapoios, giati kollhses ekei?

> Kai pws 8a dei3ei ena komma oti endiaferetai gia kati opws to open
> source, h anonymia den exei 8esh sthn politikh.

6a koitaksei prwta na ksestravw6ei sthn texnologia genikotera. Dhladh 6a
mazepsei ta sites twn politikwn tou, 6a ftiaksei fora gia dhmosies
syzhthseis, 6a apantane oi politikoi sta e-mails pou tous stelneis kai
diafora alla pou den einai epi tou parontos na anapthksw. Alliws apla
mas doulevoun ki an esena sou aresei dikaiwma sou, emena pantws den mou
aresei. Mou arkei pou me doulevoun olh mera ektos Internet, einai anagkh
na tous anexomai ki edw mesa? Kai den ennow ta paidia pou ekanan th
metafrash giati nomizeis pws exw kapoio provlhma mazi tous.

> To problhma edw einai o realismos? Ti prospa8eis na peis? oti prepei na
> dextoume oti mia zwh 8a isxyei to twrino xali? oti den exoume dikaiwma
> na elpizoume se kati kalytero? oti den prepei na parotrinoume tous
> politikous na dokimazoun kai na psaxnoun gia or8oteres lyseis?

Egw ayto pou lew einai pws eite eisai realisths ki antilamvanesai pws an
den yparxoun mpikikinia ta kommata den asxolountai, eite eisai
romantikos kai aksiwneis na asxolh6oun giati einai ypoxrewsh tous.

> egw noiw8w eugnwmon pou katsan kai asxolh8hkan me thn metafrash, den
> nomizw se kamia periptwsh oti htan ypoxrewsh tous.

Egw pali den noiw6w tipota. Den ekrina se kanena shmeio giati mia omada
an6rwpwn phge se ena komma ki ekane mia douleia e6elontika. Ayto pou
ekrina einai pws hr6an edw na mas to diafhmisoun.

> Se peirazei otan kapoios apopoihtai to open source kai mpla mpla mpla,
> esy pou apopoihse ton arxaio ellhniko politismo kai thn sofia tou?
> 8ymase pou legan oi arxaioi sofoi na timwreis ton neo pou kanei kako kai
> na epaineis auton pou kanei to swsto?

Esena se peirazei pou den 6elw na xarakthristei h lista prasinh, mple 'h
otidhpote allo? Giati pera apo tis filosofies yparxei ki ena praktiko
zhthma pou den antilamvanesai.

Profanws!