Mysql problem

Antonis Terzakis terzakis at gmail.com
Fri Nov 25 19:24:18 EET 2005

Καλησπέρα,

Συγνώμη αν ενοχλώ. Κάνοντας ένα search στο internet έπεσα πάνω σε ένα thread
σου :
"
Καλησπέρα σε όλους.
Σε MySQL που ΔΕΝ έχει γίνει εγκατάσταση με υποστήριξη
ελληνικών...υπάρχει τρόπος να γίνει τώρα χωρίς να χρειαστεί
επαναγκατάσταση (γιατί υπάρχουν ήδη βάσεις δεδομένων και δεν θέλω να
ρισκάρω)?

Ευχαριστώ πολύ.

Θωμάς
"
...και αν λύθηκε το δικό σου πρόβλημα ίσως μπορείς να με βοηθήσεις,αν
θέλεις.
Κάνω την πτυχιακή μου και χρησιμοποιώ Mysql βάση την οποία έχω συνδέσει με
μία εφαρμογή σε Java.Το πρόβλημά μου είναι οτι όταν μεσα στην εφαρμογή
(Java) προσπαθήσω να εισάγω μία εγγραφή στα ελληνικά ή να τροποποιήσω μία
ήδη υπάρχουσα, ενώ στη βάση αποθηκεύεται κανονικά μέσα από την εφαρμογή
εμφανίζονται αλλαμουρδέζικα. Είπες κάτι για εγκατάσταση Mysql με υποστήριξη
ελληνικών.Αυτό θα λύσει το πρόβλημά μου? Εγκατέστησα τη Mysql μέσω του
WampServer (wamp5_1.4.4). Αν αυτό είναι η λύση του προβλήματός μου πώς θα
μπορέσω να εγκαταστήσω Mysql με υποστήριξη ελληνικών?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Τερζάκης Αντώνης.