1000ares kartes diktyoy

basilis bts at the.forthnet.gr
Sun Nov 27 09:13:39 EET 2005

    Ευχαριστώ άπαντες για το feedback. Η εγκατάσταση στην οποία
αναφέρομαι είναι το ..σπιτίσιο δίκτυο μου, το οποίο εξυπηρετεί, εκτός
από μένα, και άλλους 3-4 ανθρώπους. Επιπλέον, και το hardware μου δεν
είναι (εχμμμ..) και το πιο σύγχρονο και γρήγορο που υπάρχει
(celeron at 1000 με 512 mb μνήμη είναι ο linux server). Aπλά, αναγκαστικά
ξηλώνω την τετραπλή ethernet που έχω (γιατί αρνείται να μπει σε full
duplex και μου έχει κάνει τα νεύρα τσατάλια) και κάτι περισσότερο από τα
8 mb/sec είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.

    Από ό,τι καταλαβαίνω και από όσα διάβασα και στο internet, ενώ οι
ταχύτητες σε γενικές γραμμές είναι ικανοποιητικές (για χομπίστικες
εφαρμογές) και η υποστήριξη καλή για πολλές κάρτες, οι ιντέλ πρέπει να
είναι οι προτιμότερες και αυτές που είναι οι λιγότερο cpu torturing
κάρτες. Στη Θεσσαλονίκη ή σε internet shop ξέρει κανείς που μπορώ να τις
βρω?