mplayer problem

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Nov 25 19:28:57 EET 2005

On Fri, 25 Nov 2005 17:42:18 +0200
DJ Art wrote:
> Παιδευόμουν 2 μέρες για να ΜΗΝ κάνω compile το ndiswrapper και να μπορώ
> να λέω σα 12χρονο "νια νια νια νια νια, στο Debian έστησα το wifi με
> apt-get install" ......

> Ε, τελικά έκανα compile το RC ndiswrapper γιατί αλλιώς κρέμαγε το Linux
> όπως κολλάγανε τα Windows 95 με μπλέ οθόνη. Τώρα τί θα του έλεγες εσύ
> του απλού χρήστη ? Στο Ubuntu μου δεν χρειάζεται compile ?

καλά τα λες... αυτό το πρόβλημα το είχα με το mplayer. το είχα βάλει από
έτοιμο package (σε slackware) κι όταν πήγαινε να παίξει dvd "πάγωνε" όλο το
σύστημα!

το πρόβλημα λύθηκε χάρη στις τρεις μαγικές εντολές:
./configure&&make&&make install

γενικώς σε ζόρικα πακέτα προτιμώ να τα κάνω complile παρά να τρέξω στο
slackware-current ή στο linuxpackage.net να τα βρω έτοιμα.

> Ε, η μόνη (mainstream-like) διανομή που να μη σου πρήζει τα τέτοια όταν
> πας να βάλεις χέρι είναι το Slackware, δε φταίω εγώ :-P

indeed!

-------
"Nuclear war can ruin your whole compile."
		-- Karl Lehenbauer