Minimal server distros

Dimitris Moraitis dim_m at users.sourceforge.net
Wed May 18 20:53:14 EEST 2005

On Wed, 2005-05-18 at 20:24 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Το ξέρω.  Μαζί του "εξελίχθηκα" κι εγώ :P

Μπα! Μάλλον μεταλλάχτηκες. Και σύντομα θα εξαλειφθείς μιας και η
μετάλλαξη σου δεν σου προσφέρει κάποιο ουσιαστικό πλεονέκτημα, ώστε να
διαδωθεί ;-P

Το δίλλημα ανάμεσα σε Linux & FreeBSD είναι σαν το δίλλημα ανάμεσα στα
βιολογικά και τα μεταλλαγμένα τρόφιμα. Δηλαδή δεν είναι καν δίλλημα!

Κατά τ'άλλα Gentoo και ξερό ψωμί. Και το portage και η κοινότητά του που
έχει λύσεις για τα πάντα, είναι ότι καλύτερο παίζει στην πιάτσα. Έχει
και ωραία χρωματάκια και είναι ότι πιο admin friendly έχω δει.