Minimal server distros

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed May 18 23:19:26 EEST 2005

When the date was Wednesday 18 May 2005 20:24, Giorgos Keramidas wrote:

> Επειδή μου τη σπάει πάντα αυτή η κλασική πατάτα όταν την ακούω: Προσοχή
> στις αμερικανικού τύπου "εκλαϊκευμένες παρομοιώσεις", γιατί...
>
> α) η οργάνωση δεν είναι απαραίτητα κάτι που αντιπαλεύει τον κομμουνισμό.
>    Αλλιώς τα καθεστώτα που προσπάθησαν να "εφαρμόσουν" τον κομμουνισμό
>    δε θα είχαν κεντρικό έλεγχο (όπως είχαν).
>
> β) Το core team του FreeBSD δεν είναι η ολιγαρχική ελίτ που φαντάζεσαι,
>    η οποία με μαστίγια και ψυχαναγκασμούς οδηγεί τα πράγματα εκεί που
>    θέλει μια "πεφωτισμένη" κεντρική κάστα.

Αξίζει να προσθέσει κανείς ότι η "πεφωτισμένη" κεντρική κάστα (Illuminati, Dan
Brown και τα ρέστα) το πρώτο πράγμα που έπραξε (όπως και κάθε απολυταρχικό
καθεστώς, sorry, κάστα) φρόντισε να πείσει όλον τον υπόλοιπο κόσμο ότι απλά
"μόνο έτσι μπορούν να γίνουν σωστά τα πράγματα"...

Elementary, dear FreeBSD victim...

Υ.Γ. Ω, ναι, ψήνομαι για συνάντηση ;-)

--
 Michael Iatrou