Minimal server distros

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 18 20:24:57 EEST 2005

On 2005-05-18 20:09, Polychronis Ypodimatopoulos <pol at entelia.gr> wrote:
> H prosegisi sou mou fainetai realistiki kai apli. Mou arese polu to
> gegonos oti paromoiases ta distros me politikes pepoithiseis.

Ασχετο εντελώς.  Τότε θα είχαν βάση οι αηδίες που λένε μερικοί ότι ο
Stallman είναι "κομμουνιστής".

> An to debian-stable antistoixei ston koumounismo, to freebsd (opos to
> diabasa sto link pou esteile o g.keramidas - thank you) mou thimizei
> sugkentrotika kathestota opou to base system einai ena olokliromeno
> "paketo", eno sto linux einai polla paketa pou anaptussontai
> aneksartita.

Επειδή μου τη σπάει πάντα αυτή η κλασική πατάτα όταν την ακούω: Προσοχή
στις αμερικανικού τύπου "εκλαϊκευμένες παρομοιώσεις", γιατί...

α) η οργάνωση δεν είναι απαραίτητα κάτι που αντιπαλεύει τον κομμουνισμό.
   Αλλιώς τα καθεστώτα που προσπάθησαν να "εφαρμόσουν" τον κομμουνισμό
   δε θα είχαν κεντρικό έλεγχο (όπως είχαν).

β) Το core team του FreeBSD δεν είναι η ολιγαρχική ελίτ που φαντάζεσαι,
   η οποία με μαστίγια και ψυχαναγκασμούς οδηγεί τα πράγματα εκεί που
   θέλει μια "πεφωτισμένη" κεντρική κάστα.

Γι αυτό, παρακαλώ, να μου λείπουν τα σχόλια περί πολιτικών πεποιθήσεων.
Δεν έχουν καμία σχέση ή θέση με την τεχνική ανωτερότητα ή κατωτερότητα
του ενός συστήματος από το άλλο :P

> To proto akougetai pio apodotiko kai epaggelmatiko omos to deutero
> exei kaluteres pithanotites na anaptuxthei kai na paei polu makria.

Τελικά τι θες, σταθερό επαγγελματισμό ή να βοηθήσεις στο να πάει μακριά
ένα Χ distribution;

> BSD: oxi logo diaforetikon politikon pepoithiseon :-) Linux has
> evolved, not grown!

Το ξέρω.  Μαζί του "εξελίχθηκα" κι εγώ :P

Αν αφήσεις στην άκρη για λίγο τις "πολιτικές πεποιθήσεις", που θυμίζουν
άλλες, άσχημες εποχές, δοκίμασε και το FreeBSD κάποια φορά.  Είναι πολύ
λίγα και συγκεκριμένα τα μειονεκτήματα που έχει και όλοι όσοι το
δοκίμασαν λένε καλά λόγια γι' αυτό [ εντάξει, σχεδόν όλοι... εκτός από
έναν...  Hi Κυριάκο! :-) ]