?nuaecia ooci aeeaa? iaaYeioo (resize) oio oeecniy a?oeio

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Mon Mar 28 12:28:30 EEST 2005

Βασικά το dynamic disk είναι για τα Windows ότι είναι περίπου το LVM για το
Linux ή [με κάποια επιφύλαξη] τα slices για το BSD (τώρα κατά πόσο είναι
λιγότερο, περισσότερο ή έστω σκέτη μαλακία τα παραπάνω είναι μια άλλη
ιστορία).

Ένα προϊόν που παίζει αρκετά καλά με dynamic disks είναι το (όχι τόσο γνωστό
όσο το Partition Magic) Paragon.

Γιάννης