?nuaecia ooci aeeaa? iaaYeioo (resize) oio oeecniy a?oeio

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Mar 28 12:51:44 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:
> Ένα προϊόν που παίζει αρκετά καλά με dynamic disks είναι το (όχι
> τόσο γνωστό όσο το Partition Magic) Paragon.

Άσχετο: το partition magic έχει άθλιο license: επιτρέπεται να το
εγκαταστήσεις σε έναν υπολογιστή, and that's it. Δεν επιτρέπεται να το
σβήσεις από εκεί και να το βάλεις κάπου αλλού, ούτε και αν ο
υπολογιστής ανατιναχτεί και πρέπει να τον αντικαταστήσεις με άλλον.
Που φυσικά είναι μεγάλη βλακεία, γιατί ένας υπολογιστής χρειάζεται ένα
τέτοιο πρόγραμμα συνήθως μια φορά στη διάρκεια της ζωής του. Αυτό στο
οποίο κατέληξα στο μαγαζί είναι να το εγκαταστήσω σε ένα μηχάνημα και
να κοτσάρω σ' αυτό το μηχάνημα τους σκληρούς δίσκους που χρειάζονται
repartitioning. Αλλά δεν μπορώ να repartition τυχόν laptop έτσι.

Πάντως όταν διάβασα το license και τραβούσα τα μαλλιά μου, έψαξα στα
Google groups για γνώμες και διάβασα ότι υπάρχουν εξίσου καλά προϊόντα
με πιο λογικά licenses.