Makedonikh glossa?

Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Fri Mar 4 22:51:51 EET 2005

On Thursday 03 March 2005 09:34 am, you wrote:

> Αυτό το "Τουρκόσποροι" δεν μου ακούστηκε καθόλου ωραία και
> όπως καταλαβαίνεις προσβάλει πιο πολύ εσένα .
> Να πω ότι ουδεμία σχέση έχω με αυτούς στους οποίους αναφέρεσαι

Φίλε Νίκο, αισθάνομαι απλά την υποχρέωση να υπενθυμίσω σε όποιον νομίζει ότι
είναι απόγονος του Μεγαλέξανδρου με οιωνεί copyright σε έναν γεωγραφικό όρο
ότι *πιθανότατα* η οικογένειά του ήρθε στη Μακεδονία μόλις πριν 80 χρόνια με
πρώτη γλώσσα τα τούρκικα, εν αντιθέσει με τους διόλου ανύπαρκτους ντόπιους
(οι οποίοι αποτελούσαν το 70-80% του πληθυσμού της Μακεδονίας εξαιρουμένων
των Τούρκων, μιλούσαν όλοι ανεξαιρέτως μακεδονικά και αναλόγως των εξελίξεων
κατέληξαν είτε σλαβόφωνοι "απόγονοι του Μεγαλέξανδρου" είτε ελληνόφωνοι
"απόγονοι του Μεγαλέξανδρου"). Ο χαρακτηρισμός "Τουρκόσπορος" μου είναι
προσωπικά απωθητικός, όμως τον φυλάω για όποιον ΤΟΛΜΑΕΙ να μου πουλάει γνήσιο
Ελληνισμό(ΤΜ).

Από εκεί και πέρα, επειδή όλοι έχουμε όντως παρεκτραπεί, *ναι* υπάρχει
μακεδονική γλώσσα. Είναι η γλώσσα που μιλιέται από το σλαβικό πληθυσμό των
Σκοπίων και από 10-20.000 άτομα στη ΒΔ ελληνική Μακεδονία. Έχει ISO κώδικα
mk, δεν πρέπει να συγχέεται -και συγχέεται μόνο από Έλληνες και "Μακεδόνες"
ανεγκέφαλους εθνικιστές- με την (εν πολλοίς άγνωστη) παραλλαγή της Δωρικής
διαλέκτου που μιλιόταν πριν 2500 χρόνια στη Μακεδονία, ανήκει στο σλαβικό
κλάδο των ΙΕ γλωσσών  και αποτελεί ουσιαστικά μία παραλλαγή της βουλγαρικής
με πολλά σερβικά στοιχεία και ακόμα περισσότερους πρωτοσλαβικούς αρχαϊσμούς.

Όποιος αισθάνεται ότι απειλείται η εθνική του υπόσταση από έναν όρο, έχει και
γαμώ τις κομπλεξικές εθνικές υποστάσεις και του προτείνω να πάει στη Ρώμη και
να αρχίζει να ανατινάζει όλα τα εστιατόρια που σερβίρουν Macedonia. Ή να
ξαναβάλει Internet Explorer.