Makedonikh glossa?

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Mar 3 16:34:53 EET 2005

Dimitris Kamenopoulos wrote:

>Oxi, einai mallon kapoios pou exei kanei mia voltitsa apo tis Prespes, ta
>xwria ths Kastorias kai alles perioxes pou para to 90xrono apartheid
>ejakolou8ei na milietai h slavomakedonikh dialektos kai kaneis den jexnaei
>oti prin 80 xronia tous eferan 650.000 Tourkosporous mes ston kwlo tous na
>tous kanoun ma8hmata poios einai gnhsios Makedonas(TM) kai poios oxi.

Αυτό το "Τουρκόσποροι" δεν μου ακούστηκε καθόλου ωραία και
όπως καταλαβαίνεις προσβάλει πιο πολύ εσένα .
Να πω ότι ουδεμία σχέση έχω με αυτούς στους οποίους αναφέρεσαι

Και επίσης πρέπει να ξέρεις ότι η ομιλούμενη γλώσσα δεν είναι
απόδειξη καταγωγής από ανθρωπολογική άποψη (αυτό το λέω ως
μέλος της Ανθρωπολογικής Εταιρείας Ελλάδος) και επηρεάζεται
ιστορικά από επιδρομείς, κατακτητές κλπ Και πόσους τέτοιους
είχε η Μακεδονία...

Γενικά έχετε παρεκτραπεί, λίγο-πολύ, όλοι σας.
Καλό θα ήταν το thread να λήξει.

Εγώ έχω μόνο να πω "αποφύγετε τα άκρα". Κακός ο εθνικισμός,
αλλά κάτι μεταμοντέρνες υπερ-διεθνιστικές ιδεολογίες είναι εξίσου
επικίνδυνες και εκπορευόνται από του πονηρού (ποιος είναι ο πονηρός
είναι άσκηση για τι σπίτι).

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.astraka.net