dual 64bit

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Thu Mar 3 12:11:32 EET 2005

Την Πέμπτη 03 Μάρτιος 2005 11:43, γράψατε:

> Στη δική μου περίπτωση, με onboard SATA controller Silicon Image και 3
> δίσκους 160G at 7200RPM σε s/w RAID5, πήρα ~53MB/s από τον κάθε δίσκο και
> ~93MB/s από το array (Read speed πάντα, hdparm -t). Not bad for the
> price... Το κωλο-motherboard της ASUS είχε πάνω και δεύτερο SATA
> controller, έναν Intel, με τον οποίο είχα αρκετά σοβαρά προβλήματα στη
> λειτουργία του array. Ο Silicon Image μου φέρθηκε άψογα πάντως. Και από
> τους δύο controllers πήρα τις ίδιες ταχύτητες, αλλά από τον Intel πήρα
> επίσης και κάτι I/O errors :-p
>
> Α.

Έκανα ένα πρόχειρο check τώρα,

/dev/sda:
 Timing buffered disk reads:  216 MB in  3.01 seconds =  71.68 MB/sec

/dev/sdb:
 Timing buffered disk reads:  198 MB in  3.02 seconds =  65.53 MB/sec

Ο sda είναι ο 15Κ U320, και ο sdb είναι ο 10Κ U320 (αλλά σε U160 controller).
Συγκεκριμένα:

Attached scsi disk sda at scsi1, channel 0, id 0, lun 0
Vendor: SEAGATE   Model: ST318453LW        Rev: 0003

Attached scsi disk sdb at scsi2, channel 0, id 0, lun 0
Vendor: SEAGATE   Model: ST336607LW        Rev: 0007

Αλλά τα του hdparm είναι crap IMHO, ειδικά σε SCSI δίσκους. Κάνε ένα πολύ
μεγάλο transfer, transfer_size >> sizeof(RAM), πχ. μέσα από KDE,  και δες στο
file progress dialog τι ψάρια πιάνει.

Δ.