dual 64bit

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Mar 3 11:43:41 EET 2005

Dimitris Stasinopoulos wrote:

>Αυτό για τις συγκρίσιμες επιδόσεις ούτε για αστείο! Πριν βάλω τους "απλούς"
>10Κ SCSI είχα "απλούς" 7200rpm 8MB SATA δίσκους, με τον onboard controller
>της Intel. Αντιγραφή από τους SATA στον 15Κ Seagate γύρω στα 28ΜΒ/s μέσα από
>KDE για αρχείο 650ΜΒ. Όταν έβαλα τους SCSI, ~55ΜΒ/s.

Στη δική μου περίπτωση, με onboard SATA controller Silicon Image και 3
δίσκους 160G at 7200RPM σε s/w RAID5, πήρα ~53MB/s από τον κάθε δίσκο και
~93MB/s από το array (Read speed πάντα, hdparm -t). Not bad for the
price... Το κωλο-motherboard της ASUS είχε πάνω και δεύτερο SATA
controller, έναν Intel, με τον οποίο είχα αρκετά σοβαρά προβλήματα στη
λειτουργία του array. Ο Silicon Image μου φέρθηκε άψογα πάντως. Και από
τους δύο controllers πήρα τις ίδιες ταχύτητες, αλλά από τον Intel πήρα
επίσης και κάτι I/O errors :-p

Α.