dual 64bit

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Mar 3 12:20:36 EET 2005

Dimitris Stasinopoulos wrote:

>Έκανα ένα πρόχειρο check τώρα,
>
>/dev/sda:
> Timing buffered disk reads:  216 MB in  3.01 seconds =  71.68 MB/sec
>
>/dev/sdb:
> Timing buffered disk reads:  198 MB in  3.02 seconds =  65.53 MB/sec
>
>Ο sda είναι ο 15Κ U320, και ο sdb είναι ο 10Κ U320 (αλλά σε U160 controller).

Αξιοπρεπέστατο performance... Αλλά και τα 55 MB/s δε μου πέφτουν άσχημα
για την τιμή που έρχονται :-)

>Συγκεκριμένα:
>
>Attached scsi disk sda at scsi1, channel 0, id 0, lun 0
>Vendor: SEAGATE   Model: ST318453LW        Rev: 0003
>
>Attached scsi disk sdb at scsi2, channel 0, id 0, lun 0
>Vendor: SEAGATE   Model: ST336607LW        Rev: 0007
>
>Αλλά τα του hdparm είναι crap IMHO, ειδικά σε SCSI δίσκους. Κάνε ένα πολύ
>μεγάλο transfer, transfer_size >> sizeof(RAM), πχ. μέσα από KDE,  και δες στο
>file progress dialog τι ψάρια πιάνει.

Θα διαφωνήσω. Το file operation progress dialog του KDE δε μου ακούγεται
ΚΑΘΟΛΟΥ reliable σαν metric... για μερικές χιλιάδες λόγους. Πέραν αυτού,
δεν είπα (και δε θα με παρασύρει κανείς να πω) ότι το SATA επιτυγχάνει
μεγαλύτερες ή ίσες ταχύτητες με ένα αξιοπρεπές SCSI setup. Το μόνο που
λέω είναι ότι οι επιδόσεις είναι συγκρίσιμες, και από τη στιγμή που δε
δημιουργεί τα γνωστά I/O blocking states του Parallel ATA μου ακούγεται
μια χαρούλα για πολλές πιθανές εφαρμογές. Ας μην παρεξηγούμαι, για κάθε
σοβαρή χρήση SCSI θα προτείνω.

Α.