Makedonikh glossa?

fs admin at www0.org
Thu Mar 3 03:36:34 EET 2005

On Wed, 02 Mar 2005 20:57:09 +0000, Neon Absentius wrote:

> Τι σημαίνει αυτό; τι μου το εξηγείς. Ξέρω σε ποια λίστα κάνω ποστ.
>
> Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι οι έλληνες συμμερίζονται τις εθνικιστικές σου
> ανησυχίες ή μήπως ότι όλοι οι χρήστες της παρούσας λίστας συμφωνούν με την
> επίσημη προπαγάνδα του ελληνικού κράτους;
>
> Είναι κυβερνητική λίστα το  «linux-greek-users mailing list»;
>
> Κατά καιρούς έχει τονισθεί ότι η λίστα είναι για τεχνικά και όχι πολιτικά
> θέματα. Ποιο είναι το τεχνικό περιεχόμενο του παρόντος μηνύματος;

Πρακτικά αυτό που συμβαίνει συστηματικά είναι ότι η linux-greek-users δεν
είναι μόνο για τεχνικά θέματα. Απλά καλό είναι τα πολιτικά θέματα να
περιφέρονται γύρω από το linux.

Επίσης αν είναι να βγούμε εκτός θέματος, καλό είναι να μην ονοματίζουμε
"εθνικιστές", "σοβινιστές" κτλ άτομα σε μία <<i18n>> λίστα όπως αυτή μιας
και ευνόητο είναι, το "πατριωτικό" αίσθημα πολλών σε τέτοιες λίστες να
είναι κάπως "ανεβασμένο".

Τώρα, για να βγω και γω εκτός θέματος, θέλω να αναφέρω μία άποψη του
"Loukas Tsoukalis, Director of LSE's Hellenic Observator" από το 1999, η
οποία κατά τη γνώμη μου περιέχει μεγάλη δόση της αλήθειας.

Το άρθρο είχε δημοσιευθεί στο "national interest", κατά κοινή ομολογία ένα
από τα ισχυρά 'policy makers' έντυπα της παρούσας us κυβέρνησης.

"At the same time, the Greek political class - a few notable exceptions
apart - became obsessed with the name of what is still officially called
the Former Yugoslav Republic (FYR) of Macedonia, thus confusing
irredentism (a real issue for many members of the political class in
Skopje) with the name of the new republic. Opportunities for an honorable
compromise on the name were lost in the early years, largely because of
Greek obduracy. Greece's sensationalist press, aided by a group of
professional patriots, succeeded in convincing public opinion that there
was a real risk to Greece's territorial integrity. Pursuing a maximalist
policy and employing a rhetoric that sounded very Greek to most
foreigners, Greece became completely isolated on the issue."

Όλο το άρθρο:
http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m2751/is_55/ai_54336468

</ot>