Makedonikh glossa?

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Thu Mar 3 06:16:10 EET 2005

Την Πέμπτη, 03 Μαρ. 2005, ώρα 03:36:34AM +0200, fs τάδε έφη:

> Πρακτικά αυτό που συμβαίνει συστηματικά είναι ότι η linux-greek-users δεν
> είναι μόνο για τεχνικά θέματα. Απλά καλό είναι τα πολιτικά θέματα να
> περιφέρονται γύρω από το linux.

Αν δεν με απατά η μνήμη μου κάποιοι έχουν κατά καιρούς υπενθυμίσει
σε κάποιους άλλους ότι η λίστα αυτή δεν είναι για πολιτικά ζητήματα
αν και οι συζητήσεις τότε ήταν σχετικές με το linux. Θυμάμαι λάθος;

Τέλος πάντων, τι ακριβώς σχέση έχει με το Λίνουξ το γεγονός ότι
κάποιοι ενοχλούνται από το όνομα που χρησιμοποιεί για τον εαυτό του
κάποιος λαός;

> Επίσης αν είναι να βγούμε εκτός θέματος, καλό είναι να μην ονοματίζουμε
> "εθνικιστές", "σοβινιστές" κτλ άτομα σε μία <<i18n>> λίστα όπως αυτή μιας
> και ευνόητο είναι, το "πατριωτικό" αίσθημα πολλών σε τέτοιες λίστες να
> είναι κάπως "ανεβασμένο".

Πατριωτισμός = Εθνικισμός.
Οι δικοί μας είναι πατριώτες οι αντίπερα είναι εθνικιστές.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν και (ανα)γνωρίζω ότι κάποιοι έχουν
αυξημένα «πατριωτικά» αισθήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λογικό
να αποτελεούν την πλειοψηφία σε μια <<i18n>> λίστα όπως αυτή.
Είναι Internationalization και όχι Na[tz]ionalization.

Πέρα πάντως από τις «πατριωτικές» ανησυχίες κάποιων, υπάρχουν και
κάποιοι που έχουν ανησυχίες για τα δικαιώματα των μειονοτήτων εν
γένει και της Μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα ειδικότερα.  Να
θεωρήσω λοιπόν ότι τέτοιες ανησυχίες δεν χωράνε στην λίστα σας;
Θεωρείται δεδομένο ότι όλοι οι αποδέκτες των μηνυμάτων της λίστας
σας συμφωνούν με την επίσημη προπαγάνδα του ελληνικού κράτους στα
συγκεκριμένα ζητήματα;

--
Charity in capitalism is like urinating to extinguish a forest fire.
    -- Neon Absentius