Makedonikh glossa?

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Wed Mar 2 22:57:09 EET 2005

On Wed, Mar 02, 2005 at 10:38:07PM +0200, Spiros Bolis wrote:

> oxi th hellug... th linux-greek-users parakalw..

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Τι σημαίνει αυτό; τι μου το εξηγείς. Ξέρω σε ποια λίστα κάνω ποστ.

Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι οι έλληνες συμμερίζονται τις
εθνικιστικές σου ανησυχίες ή μήπως ότι όλοι οι χρήστες
της παρούσας λίστας συμφωνούν με την επίσημη προπαγάνδα
του ελληνικού κράτους;

Είναι κυβερνητική λίστα το  «linux-greek-users mailing list»;

Κατά καιρούς έχει τονισθεί ότι η λίστα είναι για τεχνικά και όχι
πολιτικά θέματα. Ποιο είναι το τεχνικό περιεχόμενο του παρόντος
μηνύματος;

--
Charity in capitalism is like urinating to extinguish a forest fire.
    -- Neon Absentius