Squid high CPU usage.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 6 13:13:23 EEST 2005

On 2005-06-06 12:59, Mario Saturno <m.saturno at nectarine.it> wrote:

> Έχεις δίκιο σε αυτό και τα use flags αλλάζουνε πολύ συχνότερα απόσο θα
> έπρεπε..

Ξέρω που να μην ήξερα :(

> [...]
> http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-x86.xml?part=2&chap=3
> http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-x86.xml?part=3
> http://www.gentoo.org/doc/en/gentoolkit.xml
>
> man portage, etcat, qpkg, .. κ γενικά όλο το gentoolkit εκτός το euse,
> που η χρήση είναι πολύ απλή.. έχει man pages. Eνώ εδώ βλέπω..
>
> bld at beast bld $ ls /usr/doc/gentoolkit-0.2.0_pre10/
> AUTHORS  ChangeLog  COPYING  equery  etcat  euse  gentoolkit  NEWS
> qpkg  README  revdep-rebuild  TODO
>
> Δεν υπάρχιε τίποτε εκτός το Changelog στο αντίστιχο doc του  portage

Προφανώς δεν έχει χρειαστεί ποτέ να ψάξεις τι options παίρνει το
revdep-rebuild.

Ούτε σου έχει κινήσει την περιέργεια η ασυνέπεια στον τρόπο με τον οποίο
κάποιος μπορεί να δει τα options π.χ. του etc-update (ή έστω το ότι ΔΕΝ
παίρνει κανένα option).

Τα μισά εργαλεία του portage έχουν manpages.  Τα άλλα μισά έχουν μόνο
ένα τεράστιο --help output message.  Το τρίτο μισό δεν έχει τίποτα από
τα δύο, δεν καταλαβαίνει κανένα οption και απλά αρχίζει να ξεσκίζει
π.χ. αυτόματα το /etc επειδή το έτρεξες.

Κι ΑΥΤΗ Η ΠΑΠΑΡΙΑ αποκαλείται "σύστημα update";

Τέλος πάντων, επειδή έχω ήδη γίνει ενοχλητικός για τον κόσμο της λίστας
που τη βρίσκει με το Gentoo, σταματάω.  Όπως τη βρίσκει κανείς...

> Kαλά αυτό είναι πολύ μεγάλο "θέμα". O τρόπος με τον οποίο γίνεσαι
> Gentoo Dev είναι λιγάκι ηλίθιος ενώ γενικότερα υπάρχει μια
> "μυστικοπάθεια" σε σχέσει με τις άλλες διανομές, αυτό είναι κάτι πολύ
> ανυσηχιτικό, δεν ξέρω αν είναι θέμα ωριμότητας..

Καλώς ήρθες στον ανοιχτό, ώριμο κόσμο του Gentoo.