Squid high CPU usage.

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Mon Jun 6 12:59:00 EEST 2005

On 06 Ιουν 2005, at 12:29 , Giorgos Keramidas wrote:

> 1. Ανώριμο είναι ένα distribution αν δεν έχει κατασταλάξει ακόμα σε ένα
> καλά τεκμηριωμένο τρόπο λειτουργίας κι ενημέρωσης του συστήματος[1,2].
>
> Για κάτι που αλλάζει με τη συχνότητα που αλλάζει το Portage[3], μπορεί
> κανείς να πει τουλάχιστον 2 πράγματα:
>
>   - Είναι τόσο ωραίο και τόσο καλά maintained, που είναι λογικό να
>     αλλάζει τόσο συχνά.
>   - Είναι τόσο ανώριμο ακόμα, που θα συνεχίσει να αλλάζει μέχρι να
>     φτάσει σε μια "σταθερή" κατάσταση από πλευράς features.

Έχεις δίκιο σε αυτό και τα use flags αλλάζουνε πολύ συχνότερα απόσο θα
έπρεπε..

> Για κάτι όπως το Portage, που δεν έχει τεκμηρίωση στο ίδιο το σύστημα
> (π.χ. man pages για τα εργαλεία του portage, όπως αυτά του Debian για
> το
> apt), τείνω προς το δεύτερο.

Aυτά δεν σου κάνουνε?
http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-x86.xml?part=2&chap=1
http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-x86.xml?part=2&chap=3
http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-x86.xml?part=3
http://www.gentoo.org/doc/en/gentoolkit.xml

man portage, etcat, qpkg, .. κ γενικά όλο το gentoolkit εκτός το euse,
που η χρήση είναι πολύ απλή.. έχει man pages. Eνώ εδώ βλέπω..

bld at beast bld $ ls /usr/doc/gentoolkit-0.2.0_pre10/
AUTHORS  ChangeLog  COPYING  equery  etcat  euse  gentoolkit  NEWS
qpkg  README  revdep-rebuild  TODO

Δεν υπάρχιε τίποτε εκτός το Changelog στο αντίστιχο doc του  portage
though :-(

> [...]
> part=1&chap=3#doc_chap3
>
> % 3.c. CVS
> %
> % Not all developers receive CVS access - if you require Portage access
> % to the gentoo, gentoo-projects, or gentoo-x86 tree get someone on the
> % recruiters team to do this for you. You may need to justify your need
> % for this to happen, however.
>
> Ούτε καν οι developers δεν έχουν CVS access.  Ποιος να τολμήσει να
> ρωτήσει για κοινούς θνητούς.
>
> Γι αυτό σου λέω.  "Όταν μεγαλώσω, θα γίνω κι εγώ σαν το Debian."

Kαλά αυτό είναι πολύ μεγάλο "θέμα". O τρόπος με τον οποίο γίνεσαι
Gentoo Dev είναι λιγάκι ηλίθιος ενώ γενικότερα υπάρχει μια
"μυστικοπάθεια" σε σχέσει με τις άλλες διανομές, αυτό είναι κάτι πολύ
ανυσηχιτικό, δεν ξέρω αν είναι θέμα ωριμότητας..

> --
> [1] http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/porters-handbook/
> [2]
> http://www.debian.org/doc/manuals/reference/ch-system.en.html#s-