Squid high CPU usage.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 6 12:44:32 EEST 2005

On 2005-06-06 11:48, Mario Saturno <m.saturno at nectarine.it> wrote:
> [1] Προβληματάκια εδώ κι εκεί είχα, αλλά τίποτε που δεν έλυσα με λίγο
> ψάξιμο στα forums.gentoo.org. Δεν νομίζω ότι μπορεί να αποφύγει το
> ψάξιμο κάπιος που ασχολείτε με linux και κάνει τόσο συχνά upgrades.

Α ναι, κι επειδή αυτό το άφησα να περάσει έτσι απλά... όχι δεν δέχομαι
ότι τα upgrades είναι αποδεκτό να σκάνε, επειδή κάποιος μαλάκας που
νομίζει ότι είναι package maintainer βαριόταν να κάνει test τις αλλαγές
πριν κάνει commit.  Δεν το δέχομαι αυτό ούτε καν στο CURRENT branch του
FreeBSD[1], που είναι _δεδομένο_ ότι κάποιες φορές θα έχει πρόβλημα.
Και πολύ το χαίρομαι που ΟΥΤΕ ο release engineer του FreeBSD δέχεται
κάτι τέτοιο[2].

Οπότε, όταν κάτι είναι "released" και σκάει, έχω μια σχετική ευαισθησία.

Κι όχι, η λύση "ψάχνω σε κάποια τυχαία forums μήπως κάποιος έχει κάνει
post κάτι που ίσως με βοηθήσει" δεν αρκεί ως δικιολογία για να μην
παίζει κάτι.

[1] http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-current/2005-January/045038.html
    http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-current/2005-March/047564.html
    http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-current/2005-March/047580.html