Squid high CPU usage.

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Mon Jun 6 13:08:30 EEST 2005

On 06 Ιουν 2005, at 12:44 , Giorgos Keramidas wrote:

> Α ναι, κι επειδή αυτό το άφησα να περάσει έτσι απλά... όχι δεν δέχομαι
> ότι τα upgrades είναι αποδεκτό να σκάνε, επειδή κάποιος μαλάκας που
> νομίζει ότι είναι package maintainer βαριόταν να κάνει test τις αλλαγές
> πριν κάνει commit.  Δεν το δέχομαι αυτό ούτε καν στο CURRENT branch του
> FreeBSD[1], που είναι _δεδομένο_ ότι κάποιες φορές θα έχει πρόβλημα.
> Και πολύ το χαίρομαι που ΟΥΤΕ ο release engineer του FreeBSD δέχεται
> κάτι τέτοιο[2].
>
> Οπότε, όταν κάτι είναι "released" και σκάει, έχω μια σχετική
> ευαισθησία.

> [...]

Xαίρομε για εσένα.. αλλά υπάρχουν.. στο
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-current/2005-March/
047580.html αναφέρει ότι έιναι το 3ο σε 1 ημέρα..
Δεν νομίζω ότι οι ανάλογοι rel. eng. των διαφώρον διανομόν ανα τον
κόσμο αρέσκονται στο να αντιμετωπίζουν τέτια προβλήματα...
Eμένα γιατί σκατά δεν μου σκάνε τα πακέτα όπως με την συχνότητα την
οποία σχολαστικά αναφέρεται?
Tέλος πάντων.. I'm tired of this topic :P

Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it