Squid high CPU usage.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 6 12:29:49 EEST 2005

On 2005-06-06 11:48, Mario Saturno <m.saturno at nectarine.it> wrote:
> Προσδιόρισε το "ανώριμο" λίγο παραπάνω, γιατί απότι κατάλαβα θεωρείς
> την διανομή Debian ώριμη η οποία είναι deprecated by default imho.

1. Ανώριμο είναι ένα distribution αν δεν έχει κατασταλάξει ακόμα σε ένα
καλά τεκμηριωμένο τρόπο λειτουργίας κι ενημέρωσης του συστήματος[1,2].

Για κάτι που αλλάζει με τη συχνότητα που αλλάζει το Portage[3], μπορεί
κανείς να πει τουλάχιστον 2 πράγματα:

  - Είναι τόσο ωραίο και τόσο καλά maintained, που είναι λογικό να
    αλλάζει τόσο συχνά.
  - Είναι τόσο ανώριμο ακόμα, που θα συνεχίσει να αλλάζει μέχρι να
    φτάσει σε μια "σταθερή" κατάσταση από πλευράς features.

Για κάτι όπως το Portage, που δεν έχει τεκμηρίωση στο ίδιο το σύστημα
(π.χ. man pages για τα εργαλεία του portage, όπως αυτά του Debian για το
apt), τείνω προς το δεύτερο.

2. Κάτι άλλο που με ενόχλησε αφάνταστα ήταν ότι όσο και να έψαξα δε
βρήκα που στο διάολο είναι κρυμμένο το CVS repository του Gentoo.

Καμία σχέση με το:

	http://www.debian.org/doc/
	   -> Debian Developer's Reference
	      -> Resources for Debian Developers
	         -> Debian machines
                    -> The CVS server

Σύγκρινε αυτό με το παρακάτω:

http://www.gentoo.org/proj/en/devrel/handbook/handbook.xml?part=1&chap=3#doc_chap3

% 3.c. CVS
%
% Not all developers receive CVS access - if you require Portage access
% to the gentoo, gentoo-projects, or gentoo-x86 tree get someone on the
% recruiters team to do this for you. You may need to justify your need
% for this to happen, however.

Ούτε καν οι developers δεν έχουν CVS access.  Ποιος να τολμήσει να
ρωτήσει για κοινούς θνητούς.

Γι αυτό σου λέω.  "Όταν μεγαλώσω, θα γίνω κι εγώ σαν το Debian."

--
[1] http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/porters-handbook/
[2] http://www.debian.org/doc/manuals/reference/ch-system.en.html#s-uptodate