Squid high CPU usage.

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Mon Jun 6 11:48:47 EEST 2005

On 06 Ιουν 2005, at 10:50 , Giorgos Keramidas wrote:

> Δε νομίζω ιδιαίτερα.  Κυρίως επειδή στο FreeBSD για το τελευταίο bug
> report που έστειλα για κάποιο πακέτο[1], το response time ήταν λιγότερο
> από 1.5 ώρα[2].
>
> [1]
> http://www.freebsd.org/cgi/query-pr-summary.cgi?
> category=ports&sort=none&originator=keramida&closedtoo=on
> [2] http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=ports/81763

Παρόμια εμπειρία είχα κι εγώ με το fbsplash. Έστειλα mail στον
maintainer και μου απάντησε αμέσως. Δεν ήταν bug report, αλλά hint
request για να λειτουργίσει σωστά το patch με latest vanilla kernel.
Δεν μπορώ να ξέρω τι κάνει ο κάθε developer/maintainer, ούτε υποστηρίζω
ότι είναι λυμένα όλα τα προβλήματα της διανομής. Eγώ δεν έχω κανένα
πρόβλημα[1] εδώ κ πολύ καιρό.
Προσδιόρισε το "ανώριμο" λίγο παραπάνω, γιατί απότι κατάλαβα θεωρείς
την διανομή Debian ώριμη η οποία είναι deprecated by default imho. Tο
να βρεις "κάτι" που δεν λειτουργεί σωστά σε οπιαδήποτε
διανομή/λειτουργικό είναι πανεύκολο[2] ειδικότερα σε μια λογική full
disclosure στην οποία υποτίθεται[3] ότι κινούντε τα λειτουργικά
συστήματα ανοιχτού κώδικα.

[1] Προβληματάκια εδώ κι εκεί είχα, αλλά τίποτε που δεν έλυσα με λίγο
ψάξιμο στα forums.gentoo.org. Δεν νομίζω ότι μπορεί να αποφύγει το
ψάξιμο κάπιος που ασχολείτε με linux και κάνει τόσο συχνά upgrades.

[2
]http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2005-June/
thread.html
http://www.bsdforums.org/forums/forumdisplay.php?
s=956df697a24109f1c7fa0807d25cf650&forumid=21

[3] http://www.gentoo.org/main/en/contract.xml

Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it