Squid high CPU usage.

Christos Triantafyllidis ctria at physics.auth.gr
Mon Jun 6 12:54:06 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> 1. Ανώριμο είναι ένα distribution αν δεν έχει κατασταλάξει ακόμα σε ένα
> καλά τεκμηριωμένο τρόπο λειτουργίας κι ενημέρωσης του συστήματος[1,2].
>
> Για κάτι που αλλάζει με τη συχνότητα που αλλάζει το Portage[3], μπορεί
> κανείς να πει τουλάχιστον 2 πράγματα:
>
>   - Είναι τόσο ωραίο και τόσο καλά maintained, που είναι λογικό να
>     αλλάζει τόσο συχνά.
>   - Είναι τόσο ανώριμο ακόμα, που θα συνεχίσει να αλλάζει μέχρι να
>     φτάσει σε μια "σταθερή" κατάσταση από πλευράς features.
>
> Για κάτι όπως το Portage, που δεν έχει τεκμηρίωση στο ίδιο το σύστημα
> [...]
Τεκμηριωση δεν είναι μόνο τα man pages. Ο άνθρωπος μετά τον πέτρινο
τρόχο ανακάλυψε, τον λάστιχένιο, τον χρησιμοποίησε στο ποδήλατο και
κατέληξε να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο. Αν επιλέγεις να ζείς στην εποχή του
πέτρινου τροχού πρόβλημα σου και δέξου τις συνέπιες του.
Στο θέμα portage ύπαρχει αυθονο documentation. Δεν χρειάστηκα πάνω από 1
λεπτό στο site του gentoo και ...
http://www.gentoo.org/doc/en/index.xml?catid=gentoo

Νομίζω πολύ περισσότερη πληροφορία από ένα man page (που φυσικά και
υπάρχει απλά περιέχει ένα εισαγωγικό - γενικό μέρος των πληροφοριών του
site)

Άλλωστε το man page πιστεύω ότι πρέπει να είναι λιτό για να μπορείς να
βρεις αυτό που ψάχνεις γρήγορα. Αν θες να εμβαθύνεις σε κάτι... δοκίμασε
κάτι παραπάνω απο man pages.