RE: Problem setting a DDS tape in Debian (κοντά στην λύση...)

Lambros Kastrinakis lamkas at tricom.gr
Wed Jul 6 16:31:47 EEST 2005

Δεν είναι redhat το συστημα είναι debian απλά είχα συνηθίσει στο redhat και
παρακάτω το σύγκρινα με αυτό.
>Τι εννοείς όλα καλά;;;
Ότι κάνει το rewind ;-p

Αστα τελικά σε st αρχείο μου το έριχνε είχες δικιο!

Είναι debian και στο /dev/
Έχει
st0
st0a
st0l
st0m
st1
st1a
st1l
st1m
σε ποιο να προσπαθησω να στείλω το tar που υποτίθεται είναι το tape?