εκδήλωση-γιορτή-πάρτυ

N.A.K. nekten at hellug.gr
Thu Jul 7 12:35:37 EEST 2005

Μετά την ''ανέλπιστη'' τροπή των γεγονότων στο Στρασβούργο και το
συντριπτικό «όχι» που είπε το Ευρωκοινοβούλιο στην οδηγία για τις πατέντες
λογισμικού, νομίζω ότι θα έπρεπε να διοργανωθεί μια εκδήλωση-γιορτή-πάρτυ
(διαλέξτε όποιον όρο προτιμάτε) ώστε να βρεθούμε όσοι μπορούμε και να
''τιμήσουμε'' τις προσπάθειες τόσων χρόνων που επιτέλους βρήκαν
δικαίωση.

Κάνω την αρχή και προτείνω ότι είναι να γίνει, να γίνει στην Αθήνα (ή κάπου
εκεί κοντά) στις 21 του μήνα. Το μέρος νομίζω ότι πιο αρμόδιοι είναι να το
διαλέξουν οι φίλοι εξ'Αθηνών.

Ξανά συγχαρητήρια σε όλους,

Nektarios A. Kteniadakis, M.D.
Department of Anesthesiology
Aristotles University of Thessaloniki
GREECE

Tel: +30 6974423344

http://www.anesthesiology.gr

GPG/PGP: 07E989FFB7C96348

"What is the difference between genius and stupidity?
 Genius has limits. - Albert Einstein."