Πατέντες λογισμικού - Rejected

Nektarios A. Kteniadakis nekten at linux.gr
Wed Jul 6 15:26:17 EEST 2005

Για να πώ την αλήθεια ήμουν απαισιόδοξος για την έκβαση αυτής της
ιστορίας αλλά τώρα δεν ξέρω για ποιό πράγμα είμαι πιο ευτυχισμένος:

 α) Για την ΕΞΑΙΣΙΑ τροπή που πήραν τα πράγματα,

 β) Για το ελπιδοφόρο μήνυμα από το Ευροκοινοβούλιο (Με κεφαλαία πλέον
το Ε) για το ότι τελικά ίσως κάποιοι εκεί ψηλά ενδιαφέρονται,

 γ) Για την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά που κάναν όλοι όσοι συμεττείχαν σ'αυτήν
την προσπάθεια, ο καθένας όπως μπορούσε!

ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ και πάλι ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!!!

--
Nektarios A. Kteniadakis, M.D.
Department of Anesthesiology

Tel: +30 6974423344

http://www.anesthesiology.gr

GPG/PGP: 07E989FFB7C96348

"What is the difference between genius and stupidity?
 Genius has limits. - Albert Einstein."