Greep Open Source ERP solution

Argiris Mokios amok at auth.gr
Wed Jan 26 08:31:29 EET 2005

Mario Saturno wrote:

> Γνωρίζετε κανένα ERP προγραμμα Open Source που να έχει έστω και
> μερικός μεταφραστεί στα ελληνικά? Στο freshmeat βρήκα πάρα πολλά (δεν
> περιμένα να βρω κανένα!!) σε όλες τις γλώσσες εκτός από την δική μας.
> Θυμάμε ότι για το OsCommerce είχα βρει μια μετάφραση στα ελληνικά σε
> έναν server της debian.

Επειδή έτυχε να το κοιτάξω κι εγώ το ζήτημα ERP πρόσφατα, νομίζω ότι δεν
θα βρείς τίποτα στην ελληνική γλώσσα. Προσωπικά
κατέληξα στην άποψη ότι το compiere(http://www.compiere.org)  είναι
μάλλον  η καλύτερη Open Source επιλογή. Προσφέρει και CRM πακέτο. Αν
έχεις βρει κάτι καλύτερο θα ενδιαφερόμουν να το δω.