Greep Open Source ERP solution

Mario Saturno blade at teilam.gr
Wed Jan 26 12:55:17 EET 2005

Argiris Mokios wrote:

> Επειδή έτυχε να το κοιτάξω κι εγώ το ζήτημα ERP πρόσφατα, νομίζω ότι
> δεν θα βρείς τίποτα στην ελληνική γλώσσα. Προσωπικά
> κατέληξα στην άποψη ότι το compiere(http://www.compiere.org)  είναι
> μάλλον  η καλύτερη Open Source επιλογή. Προσφέρει και CRM πακέτο. Αν
> έχεις βρει κάτι καλύτερο θα ενδιαφερόμουν να το δω.

Το έχω βάλει κι εγώ στή λίστα των προγραμμάτων που θέλω να δω, θα τα
στήσω το σαββατοκύριακο και θα τα ελένξω πολλά έχουνε και demo. Αυτό το
έχεις δουλέψει?
Καλές εντυπώσεις μου άφησε και το ARIA(http://arias.sourceforge.net/)
όμως έχω βρει πολλά, πρέπει να δω τι θα ταίριαζε καλύτερα στην εταιρία
που εργάζομε. Το πρόβλημα με την γλώσσα όμως είναι συμαντικό δεν ξέρω
πως μπορεί αν ξεπεραστεί, ούτε έχω ιδέα πόσο μπορεί να στοιχίσει μια
μετάφραση ενώς τέτοιου προγράμματος στα Ελληνικά... εάν την δώσεις σε
γραφείο.