M$-only κυβερνητικά sites

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jan 26 21:00:49 EET 2005

> Anti na ginontai ola ayta, giati poly apla den pairneis ta lefta sou
> apo tin Alpha Bank, stelnontas mia epistoli stous katallilous
> anthropous ekei exigontas oti den mporeis na eksypiretitheis
> ilektronika apo aytoys kai gia ayto metafereis ta lefta sou se alli
> trapeza pou sou parexei ti dynatotita. Mia syntonismeni tetoia
> prospatheia pisteyo oti tha tous ekane na mas paroun poly sovara
> ypopsi...
>

> --
>   Kostas Zorbadelos

Έχετε δίκιο. Αν μπορούσα θα το έκανα. Όμως μην ξεχνάτε οτι έχουμε τους
λογαριασμούς για πρακτικούς λόγους (πληρωμές, μισθοδοσίες κλπ.) οπότε μας
αναγκάζουν τρίτοι να χρησιμοποιούμε συγκεκριμένες τράπεζες. Αλλά και πάλι,
μου φαίνεται οτι όλες οι τράπεζες λίγο-πολύ έχουν τα ίδια χάλια στο σίτε
τους .. Δεν είναι κάποια αισθητά καλύτερη.
Προσωπικά θα ήθελα να μεταφέρω τα χρήματά μου στο εξωτερικό (με το Ευρώ είναι
και εύκολο), όπου οι τράπεζες σέβονται τον πελάτη τους (και έχουν και σοβαρό
web-banking.

Μια συντονισμένη αντι-διαφήμιση είναι πιό εύκολη, με ανακοίνωση ενός επίσημου
οργάνου π.χ. ΕΕΧΙ, που να εξηγεί γιατί οι τράπεζες είναι εντελώς ανασφαλείς
με τον IE.