EROTISI

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Jan 19 05:49:33 EET 2005

fs wrote:

>Έλα ρε παιδιά ντάξει, όσα νούμερα και όσες μελέτες και να σου πετάξει ο άλλος ποτέ δεν θα μπορέσει να μιλήσει για την δική σου περίπτωση. Πάει ξέρω γω το μέσο γραφειάκι της ελλάδας με 10 υπολογιστές το πολύ σε LAN και θα σου γράφει ο άλλος κατεβατά επί ώρες για το πόσο ακριβό είναι και μπλα μπλα να γίνει service να στηθεί κτλ, αλλά δε σου λέει ότι αν κάποιος εκεί μέσα είναι έμπειρος linux χρήστης δεν θα χρειαστεί ποτέ support.

- Δε νομίζω να μίλησε κανείς για γραφειάκι με 10 υπολογιστές
- Δε σου λέει κανείς ότι υπάρχει έμπειρος linux χρήστης (αλήθεια πόσο
τυπική είναι η ύπαρξη ενός έμπειρου linux χρήστη σε ένα μέσο γραφειάκι
της Ελλάδας; Χμμμ ...)
- Δε σου λέει κανείς ότι δεν υπάρχει έμπειρος Windows χρήστης (αυτή πάλι
πόσο τυπική είναι; ξανα-χμμμ ....)
- Αν είσαι μάστορας μπορεί να μη θες μαστόρους, αλλά άμα είναι
μια/δυο/... μέρες να μαστορεύεις αντί να δουλεύεις (και να κάνεις ότι
κάνεις συνήθως στο μέσο γραφειάκι, υποθέτοντας ότι αυτό είναι δουλειά
που φέρνει φράγκα και όχι να παίζεις πασιέντζα :-P) τότε δε σημαίνει
κατ' ανάγκη ότι έχεις κέρδος σε τελική ανάλυση. Καλύτερα μάλλον είναι να
βρεις ένα μάστορα και να αξιοποιήσεις τις γνώσεις σου απλά για να δεις
ότι έκανε καλή δουλειά και όχι ένα πασάλλειμμα ώστε να ξαναχαλάσει ότι
έφτιαξε και να σου ξανάρθει.
-  Τέλος συχνά ο άλλος πληρώνεται ακριβώς για να σου πετάξει νούμερα και
μελέτες *για τη δική σου περίπτωση*. Για την ακρίβεια λίγο πολύ η
εργασία για την οποία μιλάμε κάτι τέτοιο πρέπει να κάνει (να βγάλει
νούμερα και μελέτες για *δημόσιο οργανισμό* [1], με 70 χρήστες blah blah).

Βέβαια υπάρχουν και άλλα θέματα (π.χ. μια και στο αρχικό mail έγινε
αναφορά _μόνο στο λειτουργικό σύστημα_, η επιλογή Application Server
μπορεί να είναι από λογισμικό ανοιχτού κώδικα; η επιλογή του DB server;
τα παραπάνω θα χρησιμοποιηθούν μόνο για εφαρμογές Intranet; και αρκετά
ακόμα).

Oh well, κάποτε πρέπει να κοιμηθούμε κιόλας :)

Γιάννης

----
[1] π.χ. μια τέτοια μελέτη πιθανόν να λάβει υπόψη κοστολογήσεις με βάση
τιμές δημοσίου έργου, i.e. ... τσιμπημένες ;-)